ONZE VERENIGING

Vocal Arts, een culturele vereniging, presenteert een proefproject met echte bruikbaarheid met belangen ook buiten de nationale context. Het sociaal-artistieke initiatief vormt een serieuze analyse voor "opleiding en werk op vocaal en muzikaal gebied". De groeiende wereldwijde beweging, die verzoeken en voorstellen combineert met gerichte selecties, richt zich op een wereld die twee aspecten moet vatten en samenvoegen: progressieve kunst. Het stadsbestuur, in samenwerking met de voorstander Vocal Arts, een non-profitorganisatie, heeft er belang bij het verzamelen van wat het belangrijkste doel is, namelijk de hoofdrolspelers opleiden en aansturen als directe acteurs en dezelfde jongeren aanmoedigen in de verschillende disciplines van het operarepertoire door middel van gerichte audities, masterclasses, wedstrijden met academische producties en trainingen.

Het transformeren van de sfeer van de stad Sora en de aangrenzende gebieden in openheid en gastvrijheid voor de vele jonge opkomende zangers, zal in de nabije toekomst hetzelfde plaatsen als Sora Città Campus.

SORA de stad van de vocale kunsten

- Herinneringen van het verleden -

De Vocal Arts Association verwelkomt je graag in deze ongelooflijke structuur

ONZE INITIATIEVEN

• Voor het jaar 2022 is een van onze eerste initiatieven de selectie door middel van audities voor de verschillende en toekomstige seizoenen met enkele nationale en internationale theaters zoals "het Nationale Theater van Oldenburg - Duitsland, de Canadian Opera Company - Canada, het Arcimboldi Theater van Milaan ".

• De geavanceerde training en het aanbieden van cursussen die voornamelijk plaatsvinden in de lente- en zomerperiode, met deelname van docenten, kunstenaars en jonge en ambitieuze professionals van verschillende nationaliteiten, waaronder de Verenigde Staten, Japan, China, Canada, Mexico, Frankrijk, Spanje en Portugal.....

• Van bijzonder belang is in dit verband de "IV-editie van het Lir'Opera-festival", het concert dat in 2014 in Sora werd gehouden op de avond "The Song, Art and Tradition - Italy-Mexico Cultural Interchange", in de buitengewone aanwezigheid van Zijne Excellentie Miguel Ruiz-Cabanas Izquierdo, ambassadeur van Mexico in Italië.

ONZE STRATEGIEN

De doelstellingen verdienen een praktische, kritische en reflectieve studie en focussen op de fundamentele ontmoeting tussen de wereld van onderwijs en die van werk. De educatieve projecten kunnen van verschillende aard zijn, in overeenstemming met de plannen die zijn ontwikkeld door het disciplinair van de vereniging, ontwikkeld, geleid en goedgekeurd door onze artistiek directeur:

• de mogelijkheid om je talent volledig te ontplooien, ongeacht de achtergrond van herkomst;
  • identificatie en groei van competente professionals op het gebied van de kunsten;
  • muziekeducatie met descriptoren die zijn geordend in twee hoofdcategorieën, interpretatie en compositie (uitvoeren en componeren), luisteren en evalueren (luisteren en beoordelen);
  • hopen op vormen van partnerschap voor verdere kwalificatie in deze artistieke en culturele sector, onder auspiciën van de artistieke leiding die zal zorgen voor de verspreiding van artistieke en muzikale productie door middel van producties, concerten, animatie;
  • entertainment en culturele bewustmakingsinitiatieven;
  • promotie van wedstrijden, congressen, conferenties, publicaties, multimedia en aanverwante videoproducties.

Neem contact op

Als u denkt geïnteresseerd te zijn, neem dan contact met ons op en vraag hoe wij u kunnen helpen.

Als je meer wilt weten

POP - JAZZ - GOSPEL - RAP

Het moderne repertoire

We plannen een eigen ruimte voor jongeren.

Coördinator M ° ROCCO MEROLLE

* Specificeer in het bericht het verzoek voor de sectie *

associazionevocalarts@gmail.com